I eftermiddag kommer det vara några aktiviteter, och mat/dryck nere vid dansbanan från 16:00.
Alla medlemmar är välkomna att deltaga. Information från arrangörerna nedan:

Qvartetten 2.0 bjuder in till en tillställning på Dansbanan.

Vi sjunger och spelar våra favoriter för er och hoppas att det också är era.
Dessutom kommer följande att hända:

-Historiska Märsön kommer att visa upp sitt arbete.

-Ett antal entusiastfordon kommer att visa upp sig. Har du någon form av entusiastfordon du vill visa upp så ta det med.

-Tillslut kommer Aspö Handel att ställa upp mat och dryck till försäljning